Snart jul?

Ja man kan nästan tro det, så mycket som det har snöat inatt!
Fick skotta fram bilen idag nästan ;)
Som tur är, är det inte kallt som det har varit ett par dagar....men jag föredrar nog kyla & sol framför snön!

Vi som har myst så i trädgården med fika & en massa röj bland buskar o grenar. Lovis hon gungade för första gången i sitt liv och hon skrattade högt av förtjusning!


Fikat har vi gjort en massa oxå ja, har ett ställe som det inte blåser på och solen gassar där för fullt! Fick lite fräknar på näsan oxå minsann...men de försvann lika snabbt som de kom!



Kan säga att alla saker låg mer på gräsmattan än på bordet ;)

Sen har vi lekt med Agnes, Ebba & Melker. De stora barnen fastnade inte på bild men Lovis & Melker är ju liiite mer stillsamma så här kommer de :



Kolla in Lovis stil när hon sitter :) Så sitter hon jämt!

Va på bvc i fredags förra veckan och då var hon hela 80 cm lång och vägde 11 kg. Min stora underbara tjejja!!
Just nu är hon supersnorig och hostar på kvällarna stackarn! Hoppas att det går över snart!

Leo har varit hos tandis och hade perfekta tänder! Skönt!
Ska själv dit idag o jag har INTE perfekta tänder :( Ska laga ett hål idag ....men jag får skylla mig själv som aldrig går dit helt enkelt! Men det har blivit ändring på det nu......lovar!

Imorgon ska jag & mina tjejkompisar på inflyttningsfest hos Jennie o utgång efteråt! Ska bli sååå kul :) Ska ner nu till stan o köpa en inflyttnigspresent....fast skriver inte vad...hon kanske läser ;)

Ja, annars händer det väl inte så där supermycket i det Söderbergska residentet....jooo...håller på å målar luckorna i köket & lite annat. Gör en budget-renovering ;)

Ha en trevlig helg!
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som ni har det hur mysigt som helst "där uppe"... :) Med fika i sol&lä och inflyttnings-tjejfest inte fel...



Fina bilder på era fina barn - så lika de är Leo och Lovis, syns att de är syskon



kram kram

2009-04-13 @ 18:36:55
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0