Känns att man lever!!

Ja det gör det verkligen efter en helg som denna!
Har nog aldrig haft så mycket uppbokat någonsin på en helg!
Men det har bara varit kuliga grejer såklart :)

På fredagen fyllde min kära mamma 60 år. Jag och mina bröder hade bokat en bana på Buddy´s i all hemlighet till oss.
Mamma gillar att bowla, även om hon till 80 % hamnar i rännan....som hon säger..."jag tycker ju bara att det är sååå kul", haha!! Hon har en såå snygg stil, den går inte ens att förklara för er ;)
Jag kom näst sist, men när man har 2 bröder som har bowlat förr & en far som mest har flyt så går det inte att placera sig på toppen. Men det gör inget....säger som mamma....det är ju såå kul ;)
Fast om vinet hade något med det att göra förtäljer inte historien....


Jag & mamsen!


60-åringen!

Nåväl, efter 2 timmars bowling, hamnade vi på BABYLON av alla ställen!! Haha! Där intogs det mer öl & vin innan vi tillslut hamnade på VIP-hyllan på STÅLVERKET (jaja, medger att både jag o bror har vip-kort på "Jurassic Park ;) )
Där spelade ett superbra band! Tydligen våra föräldrars vänners söner som spelade.
Mycket folk var det där som både kände mina päron & oss barn så de va skojsigt!

Lördag morgon va sådääär kul att vakna till, men solen lkös ju och det var dax för Leo´s klass att träffas och gå tipsprommenad samt korvgrillning! Klockan 11 samlades vi på "flata berget" där jag lekte som barn.
Kan meddela att jag INTE vann tipsprommisen ;)

Sen var det iväg till blomaffären o köpa kvastar till mamma, sen iväg o hämta min mormor i Uddevalla.
Körde dit på några minuter med pappas stora Nissan ;)
Hem igen och ta på sig prickiga klänninge och ordna till fajcet igen!
Klockan 17.30 plingade vi på hemma hos päronen och där vankades middag & mer vin! Puh!


Lovis i centrum bland några av kusinerna :)


Sofie, Hanna, Leo & Mio. Bror Johan i bakgrunden.

Seeeen mina vänner, så körde min ena bror mig till ytterligare en happening! TJEJFESTEN!! (Att jag bara orkar ;) )
Alltid mysigt att träffa tjejjerna!! Meeer vin ;)
Vi tog en bulle ner till Swania där vi dansade till Wisex :) Jodå, jag fick både bugga o dansa "kasedansen"! De e hur kul som helst! Dessutom slänga några toner i mikrofonen med dansbandet, haha!!
När det var dax att åka hem var taxikön lååång, men som tur var så såg jag min granne allra först i kön så jag delade med henne :)


Fina Sandrorna! :)


Fina Jennie! :)

Sööööndag är ju egentligen en vilodag.....eller?
Nääädå, kl 13.00 var det dax för att köra Leo till hans klasskompis 7-årskalas! Tjohoooo!
Hem till mamma och käkade rester.....för klockan 17 var det dax för klädparty hos en utav Leo´s klasskompisars mamma! Skitsnygga kläder "Gangstars" :)
Handlade lite efter det och sen stöp jag i soffan vid 20!!!

Känner idag, måndag att jag är gammal o sliten kan jag lova!
Aldrig mer 2-dagars! Jag lovar!
Meeen, jag hade superkul!!

Leo har dessutom tappat en tand till & Lovis reser sig mot allt ;)





Händelserik helg!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Sötnosar till ungar alltså. Verkar som du har haft en trevlig helg =)

Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. kram Kimzan och Freja

2009-03-10 @ 14:10:27
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Hej hej!

Jasså, ni ska ha kattbäbisar igen? Roligt.. =) Ska ni sterilisera Pixie sen då? Kanske blir fler finingar som lexus.. =P

Ja. jag vet inte vad det är för fel på dom. Men nu gick det bra inatt.. Vet inte vad dom hade för spel.. Kanske beror det på att vi renoverar å grejjar, å dom inte känner sej helt trygga.. (?)

Hoppas det går bra i fortsättningen oxå..



Jasså, är det han som är biologiska pappan? Vi tyckte vi kände igen honom.. Men kunde inte placera honom riktigt.. (å kan fortfarande inte.. alltså..)



Jodå, jag fick sms-et.. ska kolla upp vem som kan passa nova å så bara, så ska jag höra av mej. Låter roligt med klädparty. =)



Nu blir det kvällsfika. Semla å kaffe. Mums. =)



Ha det så bra..! *Kramkram*



P.s. Måste ju säga att din mamma är tokfräsch för sin ålder. Önskar jag kommer se ut så när jag blir 60.. =)

2009-03-12 @ 20:21:18
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0