"Du har placerats i kö...."

Japp, här sitter jag o köar framför skärmen!

I sommar kommer nämligen de absoluta husgudarna U2 till Göteborg o drar en konsert! Självklart måste jag vara där så köa är ett måste. Bror min sitter oxå o köar så jag hoppas att någon utav oss får biljetter.

Michael grejar med Leo´s akvarium, malarna har fått bebisar så han jagar alla yngel ;) Får placera dem i vårat lilla i köket annars äter secliderna (stavning?) upp dem.

Blir så less på all jäkla snö!!! Vart kom den ifrån???? Jag som längtar så efter våren!! Har ju sett en massa knoppar i trädgården som snart vill blomma ju.....
Bara o bita ihop!!

Ikväll ska vi på middag hem till bror Johan & hans sambo Anna. Hon har fyllt 40 år så det ska firas lite :)
Imorgon är det schlagerfinalen och det ska vi titta på hemma hos Ph & Lars. Ska bli kul :)

Nä, dax att kolla läget på köandet ;)

Ha en trevlig helg!

Pssst. Lovis har fått 2 nya tänder, så nu är det 6 st. gaddar som hon gnisslar med!


Kommentarer
Postat av: Kimzan

sötnosen!så stor hon ser ut på bilden. 6 tänder! Toppen, Freja har 8 ;)

2009-03-16 @ 16:17:23
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0