Tadaaaaa....I´m back!

Lite granna iallafall ;)
Har alla mina 2..eller e de 3 läsare saknat mig? ;)

Här rullar det på i 140 mest hela tiden och vi har gjort en massa saker såklart medans jag INTE bloggat!

Lovis har redan hunnit att fylla 1 år, 21 maj. Makalöst fort har det gått!! Snart är hon en trotsig 7-åring preciiiis som Leo ;)
Kalaset avlöstes perfekt med strålande solsken och många fina paket!




Åh, herregudars, vad ska jag skriva!? Det är ju en stor röra när man inte bloggat på ett tag *s*
Men vi lever & har det gott!
Barnen njuter av att ha bägge två päronen hemma nu, Michael har semester och jag går hemma tills den 1 september då Lovis börjar dagis. Det är Leo´s gamla dagis så det är perfekt & bara bakom nästa krön typ.
Leo börjar 1:an den 19 augusti, store pojk & jag blir skolbarnsmamma! Jisses! ;)

Grillkvällarna avlöser varandra med god mat (bye bye beach 09) & vin! Ja vi lämnar faktiskt bort våra barn till mormor & morfar ibland för att festa till det ibland...och det gör inte mig till en sämre mamma...snarare bättre! *där fick jag sagt det*
Med en trotsig snart 7-åring och en 1-åring som sover dåligt kan de va gött o bara njuta av varandras & vuxet sällskap! :)

Till helgen blir det tjejfest på altanen här hemma, Michael tar barnen & drar till kusten, svärföräldrarna har ju husvagn där. Så huset e bara mitt lör-sön ;)

Jooo, lekstuga håller på att byggas här hemma. Vi kör ingen byggsats utan bygger själva. Har kollat lite i reklamblad på mått å så men annars så är det vår egna design :) Kuligare så! Billigt blir det oxå eftersom vi hade nästan allt material hemma! Perfa!!



Här kommer lite bilder på mina älskade barn!! :)



Bryggan på Vindön till mormor & morfars båt!



Leo vann stjärnvinsten på Liseberg!! ;)



Buskul på Liseberg!!

Nä, nu väntar grillen...igen ;)

Pöss & Kram i värmen !!

Kommentarer
Postat av: Noomi & Emilio

weeii, äntligen e du tillbaka!! jag har troget gått in VARJE dag o kollat sen senaste inlägget..=D kul med uppdatering!!

Så söta dem e dina små!! Och Lovis ser såå lång ut, hur lång e hon nu??

Går hon ngt eller?

Massa kramar

2009-07-02 @ 21:32:44
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: marita

Självklart har vi saknat dej..! =)



Låter som ni njuter för fullt av sommaren!

Ha det så bra..!

*kram*

2009-07-02 @ 23:12:29
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0