Idag trotsar vi vädret....

.....och åker ut till kusten! Svärisarna är sjuka så de åkte hem, passar oss utmärkt då vi får låna vagnen ett par dagar!
Ska bli skönt att komma iväg lite!

Hade sååå kul i lördags på tjejfesten & kvällens samtalsämne blev naturligtvis sex :) Alltid lika intressant *s*
Dansade hela kvällen sen ute på krogen....svetten lackades kan jag lova på oss allihopa! Tjohooo!
Fick höra att jag va lik Linda Rosing av alla människor!!! Jisses, vete tusan om jag gillade de? Killen som sa det tyckte iallafall att hon är snygg så...jaja ;)
KL 05 slocknade jag & Sandra och vaknade kl 08 av värmen....så lite har jag inte sovit sen vet inte när.....

Jaha då va min lilla tid här över, Lovis e inte nöjd alls! Får ta lilla svettisen o duscha henne innan vi drar iväg!

Over and out!!



Nya Linda Rosing? ;)




Varma partyflickor ;) Jag & Sandra!

Kommentarer
Postat av: marita

Usch, hoppas att nackspärret försvunnit.. :S

Ja, det har varit förjäkligt en del nätter alltså.. Vi har beslutat oss för att spara ihop till en AirConditioner.. Det är det nog värt. Puh! Men nu har det ju blivit svalare å bättre..



Jodå, allt är bara bra här.. =) Hoppas ni har det trevligt (har haft?) ute på kusten..



*kram*

2009-07-07 @ 22:35:46
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0