God Fortsättning då!

Ja jag vet jag är en urusel bloggare! ;)

Jul & Nyår har bara svischat förbi här hemma och plötsligt är det 2009! Tar ett tag innan man vänjer sig vid att skriva 09 iställer för 08.

Julafton var lugn o fin, det är ju barnens dag o de fick många fina paket av tomten.
Leo´s allra bästa julklapp var såklart Guitar Hero...kan säga att det spelas här hemma så fingrarna blöder ;) Nästan slåss om gitarren alla 3 ;) Lovis sitter på golvet o diggar änsålänge!

Idag ska julen städas bort, för jag är lite trött på tomtar o lull-lull som är överallt. Granen får stå kvar några dagar till, efter helgen kanske. Det är ju plast så det är inte så mycke jobb ;)

På fredag så fyller min älskade make 40 år! Japp, han lämnar ungdomen bakom sig nu o kliver in i medelåldern ( ja inte riktigt då, men nästan)...medans jag fortfarande är i början av 30-årsåldern ;) Haha! Retas lite ;)
Ska ha lite fest med släkten, för sen i mars ska vi ha en hejdundrandes fest för kompisarna! Det ser vi fram emot bägge två! Det ska bli en temafest, men säger inte vilket än.

På lördag ska jag på tjejfest! Ska bli så kul! En gammal klasskompis ska ha fest, o känner jag henne rätt så lär det inte bli så torrt ;) *hehe*

Leo han har haft jullov nu och slappat sig igenom den mestadels, gudars vad den gossen kan sova på mornarna! Dax att bli ändring på det då han börjar skolan igen på torsdag. Ska bli spännande o se vem det är som tar emot en, det kommer ju en "ny" personal tillbaka från mammaledigheten (fattade jag det som) .
KOmmer dock att sakna både Carita & Jenny!!

Nä, det var mitt lilla bloggande för jag hör ljud från spjälisen! Lovisen har vaknat!

Over and out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0