Energiknippe!!

Japp, idag har jag energi så det står eldsflammor ut ur öronen!
Vaknade med ett toppenhumör och *kors i taket* så behövde jag inte tjata ihjäl mig på Leo i morses innan skolan! Verka som han oxå kände att idag blir en bra dag :)
Det var heller inga problem med att lämna honom på skolgården, annars så brukar han vara lite blyg och jag vänder mig tusen gånger om o ser till så att han verkligen leker med kompisarna. Idag så ropade en annan kille som han inte brukar va med så mkt (vad jag vet) o de sprang iväg och lekte med en gång! Gud va sånt känns så skönt för mitt mammahjärta!
Häromdagen så var han hemma hos klasskompisen och kompisen Nils o lekte, han hade börjat brottning, precis som Leo vill oxå. Så nästa vecka så bär det av till brottningen för att prova på :) Hoppas han tycker om det, för det är en väldigt bra sport på alla sätt!

Lovis, tösabeta, växer så det knakar. Hon har nu storlek 80 på kläderna och tom 86 på byxor ibland. Hon krälar sig fram på golvet med en faslig fart och gåstolen ska vi inte ens prata om! Den springer hon i runt runt på nedervåningen!
Ja fort ska det gå :)
Ska till bvc på måndag och det ska bli spännande o se hur mycket hon har sträckt på längden, alltid lika kul :)
Mamma min tog fram en overall i rött som jag hade när jag var liten, samt några mössor. Åh, Lovis va sååå söt i de!
Bildbevis nedan ;) Tycker faktiskt att hon har blivit lite lik mig oxå...eller vad säger ni?

Ja, Michaels 40-årsdag förflöt fint och det var lyckat för oss allihopa :) Tusen tack, ni som läser :)

Nä, som sagt! Jag har energi så jag ska fortsätta att skrapa trappen ;) *puh*

Kram på er o ha en bra dag!!



Lovis i 70-talsmundering!



40-åringen & vår lilla juvel!

Kommentarer
Postat av: Noomi & Emilio

hello!!!



Jätte fina kläder på den fina tjejen!!!!



Åh jag känner redan sådär, de du skriiver om leo.. asså jag föreställer mig hur de kommer vara när emilio börjar skolan.. att de skulle göra ont i hjärtat om ngn var elak mot han eller nåt sånt.. mkt man inte visste man skulle känna innan man skaffade barn.. kära nån vad man e överrumplad me känslor..



jaa, jag tycker allt att hon e lik dig oxå =)

tycker faktiskt hon e lik din mamma på dessa kort, så jaaa dig me ju :)

Annars allt bra??

Kramar o pussar

2009-01-16 @ 21:51:19
URL: http://www.noomi.bloggspace.se
Postat av: JennyPenny

Känner precis som du vid lämnadet, har varit en del trista ord som Prinsen fått höra redan och det skär i mig! Visst får man låta dom få ett hårdare skal också för att klara livet men aj aj vad ont det gör!

Kanske kunde killarna leka nån dag?

2009-01-19 @ 21:13:09
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men jeees 80 och 86 kläder på lillatjejen - det är ju vad Sara har och hon är ju myyyycket äldre - eller har Lovis växt ikapp...hehe....



Vad underbart att vakna med så mycket energi och att lämningen gick bra vid skolan - dagen blir såååå mycket bättre då...



kram kram

2009-01-20 @ 08:06:53
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Oh, ja, egentligen är vi ju det, fast vi har fått ett "sålänge-bord" att ha tills vi hittar nåt annat.. ska ni göra er av med ert?

*kramkram*

2009-01-20 @ 14:06:29
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Ehh.. standardköksbord? är det bara jag som inte vet vad det är..? Men vi ska få svärmors köksbord i slutet på månaden.(visserligen utan stolar, men det får vi väl köpa till sen..) ett ganska stort ekbord. stabilt å rejält. det blir nog bra..

Men tack ändå..!



Hoppas allt är bra med er?

*massa kramar*

2009-01-21 @ 12:47:57
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Anna



Ojj vad lika ni är ..Kom förbi av slumpen då malmborg bloggar nu ;) så jag lägger in din här me ::kram



Åsa med Tindra (engelnore)

2009-01-22 @ 20:54:14
URL: http://familjennore.bloggagratis.se/
Postat av: Kimzan

Det är en lång sötnos ni har! Hon är så jäkla söt! =) kram Kimzan och Freja

2009-01-23 @ 19:28:54
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jättesnygg retrooverall!!!

Hon är supersöt er lilla plutta.

Och vad gäller lämnandet på skolgården...usch jag fasar för den dagen, min stora kille börjar 6-års i höst ju...och han är svårlämnad redan på dagis, hur ska det inte bli sen!!!

Kram

2009-01-24 @ 19:33:03
URL: http://sannamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0