Tji fick jag!!

Dagen efter jag hade skrivit det förra inlägget om Lovis lathet....så satt hon superbra och reser sig upp vid soffbordet...tom GICK några steg vid bordet!
När hon sitter så tar hon sig till liggandes hur lätt som helst o ålar iväg :)

Det var nog bara för att jag skrev det inlägget ;)

Annars så är det snorstuga här, eller ja inte jag o Lovis, men Leo och mannen min är förskylda så det står härliga till! Det gäller att ducka när nysningarna kommer i kaskader!

Hmmm, helgen bara flög iväg, fick en massa virke av far min som vi ska ha till vår framtida "friggebod-redskapsbod-vedbod". Blir nog över en hel del som vi kan elda i vår panna. Suuuperbra :)

Åh, vill så att det ska bli våååår!! Såg solen ca 30 sekunder idag och det var sååå härligt! *suck* Hatar verkligen denna perioden, när det dessutom inte finns ngn snö så barnen kan vara ute o leka...o även jag ;)
Vill greja i trädgården oxå, det bara kliar i fingrarna! Ska köpa en del buskar o sätta vid berget så det inte är såå lockande att gå dit för Lovis, tösa kommer ju att vara överallt i trädgården! Så ett staket ska oxå upp på baksidan av huset. Vi har ju en lekpark som lockar väääldigt där ;)

Nä, dax att förbereda för Beck-filmen! Måste ju dreggla lite på Michael Persbrant.......*ljuv suck*

Ha en bra kväll!!






Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Ja, sedärja, tösen kan allt om hon bara vill.. haha.. =) Så duktigt att lära sej så fort..!



Nu ska jag försöka natta mitt monster, å sen blir det beck för oss oxå.. =)

Hörs om fika.. (?!)

Godnatt!

2009-02-01 @ 21:07:43
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Kimzan

Duktig tjej =)

Här funkar det inte att skriva inägg om saken. Freja rullar runt och har sig för fullt, men inte står man inte. Men tösen min blir 8 månader imorgon så hon har ju en månad tillgodo ;)



Persbrant är trevlig att titta på. Jag avgudar hans personlighet i filmerna. Så jäkla skön. Ibland önskar man att man ´hade lite av Gunvald Larsson i sin personlighet hehe

2009-02-02 @ 11:29:39
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Sorry att jag svarade så sent..! Men nu har jag svarat! jag har allt samma nummer, men det gäller att svara på sms direkt när de anländer i mobilen, å inte tänka "jag svarar på det sen.." Men jag var inte så duktig idag. Har iofs haft fullt hus här hemma.. Men dålig ursäkt. Lovar bättring nästa gång..! Men självklart kommer vi! (Om du inte läst sms-et som jag skickade..?) Klockan ett på onsdag kommer vi å fikar med er..! =) Ska bli jätteroligt!! =)

Ha det så gött tills dess!!



*massa kramar*

(Å förlåt. Igen..)

2009-02-02 @ 22:08:06
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0