Första natten .....

....som vi lämnade bort Lovis hos mormor & morfar skedde i lördags :)
Leo var oxå med o sov över.
Allt gick superduperbra, hon somnade vid 22.30 och sov ända tills klockan var 08.00 på söndagen!
Det gillar vi :)

Anledningen: Jag var på kräftskiva o gubben min va sjuk....

Jag hade hur kul som helst :)

Här e ett urval....de e ju egentligen inga bilder på kidzen, men va tusan....jag e ju deras mor ;)



Jag, Anders & Linda



Jag & Anders



Jennie & Jag skålar med Irish *gott*



Aah, e vi inte snygga *asg* ;)



Jag igen då....



En jädra kul bild: Linda, Sandra, Jag, Sandra, Therese, Johanna & Jennie.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härliga bilder från en rolig kväll - ser det ut som på bilderna i alla fall.. :)



Vad fin lilla sessan var på dopet också...underbar vers du skrivit - hade jag aldrig klarat att läsa upp - jag bara gråter när det gäller sånt...



kram kram

2008-09-14 @ 20:16:00
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0