Min älskade....




Vad heter han? - Michael Lennart

Hur många år är han? -  39. Men inte så länge till...i januari blir han 40 ;)

Dricker han? Jodå, lite allt möjligt.

Vad är hans intressen? Familjen, musik, motor, "hemmasnickra"

Är han bra på att kyssas? Jajjemen.

Kan du hans mobilnummer utantill? Klart jag kan.

Har han bra klädstil? Hehe ;) Kan säga såhär, han handlar inte kläder själv ;)

Röker/snusar han? Nej. Duktiga han slutade snusa för snart ett år sen.

Skolkar han ofta?  Nope.

Om han skolkar, gillar du att han gör det? Passar på den.

Har han slagit ner någon? Det tror jag inte.

När grät han sist? Det jag vet var när vår dotter föddes.

Kan han prata med dig om allt? Ja absolut!

Är han blyg? Inte det minsta!

Har han egen dator? Nej, den delar vi på.

Skrattar han ofta? Ja det tycker ajg.

Gillar han att vara med dig? Det får vi hoppas ;) *S*

Har han varit otrogen nångång? Absolut inte!!!

När sa han "jag älskar dig" senast? I går.

När/hur sa han det? När vi sa god natt igår.

Har han snälla kompisar? Ja det har han.

Har han snälla syskon? Han e ensambarn men han plastsyskon som vi träffar sällan.

Bråkar ni ofta? Tja, vi har hett temprament bägge två så ;)

Om ni bråkar är det om onödiga saker? Ibland kan det vara så ja.

Hur länge har ni varit tillsammans? I mars nästa år är det 6 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0