Förändringar!

Ja nu är det lite premiär för den nya bloggen där allt kan hända!

Även fast jag är kass på att uppdatera bloggen så blir det nu en blogg inte bara om mina barn utan om heela min familj och livet kring dem.
Får väl se hur mycket mer aktiv jag kommer att vara ;)

Känns dock som om inte så många läser bloggen...så just NI som läser...kan ni inte bara hojta till o säga hej eller något, så att jag veta att jag inte skriver ut i tomma intet ;)
Behöver inte vara många ord...men bara ett litet pip typ :)

Hursomhaver....idag är det rökrör som ska monteras upp i källaren, det har legat klart nu på golvet...ja där de inte ska vara då..i några månader.
Tur är ju att man inte behöver värme på sommaren...men vi värmer hela huset faktiskt med braskaminen vi har i vardagsrummet.
Har ju gått typ 100 år tillbaka i tiden och skaffat oss en kombipanna där vi ska elda med ved. Mannen får ju gratis virke ute i sin väns skog och han älskar ju att vara skogsgubbe o kapa träd så det är en fördel!
Billigt ska det vara!

Sen så är det städning som gäller, hä'r ser det ut som om det varit en tromb virvlandes! Ska dessutom rota fram alla ljusstakar å sånt som ska upp i fönstren. Får passa på idag eftersom mannen jobbar hela helgen.

Storfisen är i skolan, de har varit och sjungt adventssånger i kyrkan. Mysigt tycker jag, men mannen fick gå själv att titta då jag varit vaken inatt med lillfis. Tydligen är det mer tänder på gång för hon har varit vaken jättemycket inatt. Det händer aldrig annars nämligen. Hon sover o sover o sover den ungen ;) Underbart!
Ha, måste tillägga...hon har börjat å åla sig fram på golvet! Lilla tös...det går alldeles för fort det hära....vill ju att du ska vara bebis jättelänge till! Men självklart är det såå kul med framsteg!

Okej...nu "ropar" hon på mig....måste rusa!
Over and out!

Ps...glöm nu inte att pipa till ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Piiip..!! Pip Pip Pip! ;) Jag läser..!! Pip! hoppas att det gått fram nu :P



Annars? Allt bra? kraaam

2008-11-28 @ 13:43:53
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: JennyPenny

Men jag läser ju i stort sett varje dag! Men nu får du allt uppdatera lite oftare ;)

2008-11-28 @ 21:49:32
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0