Men vad är det frågan om????!!!!

I morses när jag gick på toa kl 06 så råkade jag titta ut genom fönstret i trappen o det fullkomligt VRÄKTE ner snööööööö!?
O det har ju fanimej inte slutat sen dess, det bara öser ner!
Bilen syns inte, katten vägrar att gå ut, stegen som står uppställd upp till taket är osynlig den med.....

Haaaatar snön just nu, det känns ju som om man tagit 10000000 steg bakåt o snart är det jul!? *pust, urk o stön*

Det som var sååå fint väder igår!
Jag skulle grejat ute i trädgården idag ju, men jag sätter inte min fot ute idag kan jag lova.
Dels för att jag inte gillar snön o dels för att jag inte får på mig mina vinterstövlar och dels för att jag inte kan knäppa min jacka.
Jag är höggravid i princip o behöver inte sånt här!

*GNÄLL*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0