I´m here!!

Längesen jag skrev nu....men jag glömmer o så är jag så ofantligt trött!

Nu får man allt ta o börja bekänna färg sas...offa, va jobbigt det börjar bli att bära på denne dyrgrip i magen! Nu börjar foglossningarna spöka alltmer och jag har svårt för att andas. Brösten börjar läcka lite smått och håren på kroppen blir fler o fler....kommer ju inte åt att raka mig nånstans snart, bara under armarna. Tur att det är sånt väder som det är så jag slipper visa mina håriga ben ;) *hehe*

Mina hjälpredor hemma är fantastiska som står ut med mig nu! Jag kan ju för f*n inte ta upp ngt på golvet alls nu. Jag kommer liksom inte ner...jag har en underbar men stor mage som tar emot.

Och enveten som jag är så har jag fortfarande 1000 projekt på gång innan bebis kikar ut. Ett är iofs avklarat. Har "pimpat" upp skötbordet suveränt fint, ja maken har hjälpt mig oxå :) Får ta o fota det ngn dag så får ni se :) Målat klart spjälisen oxå. Men den monterar vi upp i början på maj. Måste blir klara här uppe först så vi kan placera ut den :)

*gäsp* Hjälp vad trött jag belv...som vanligt....dax att nana...ska till gullefjunet Sandra o fika imorgon...igen;) *hehe*

God natt från en som går in i vecka 32 imorgon! (Kan någon göra så att veckorna går snabbare?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0