Barnmorskebesök och fågelkvitter.

Happ, då har det varit ett till barnmoskebesök idag då.
Alltid lika mysigt att gå dit o baaaara prata om bebis ;) Å självklart få lyssna på det lilla hjärtat som slår så fint varje gång!

Det togs inga hb eller ngt idag, men jag lämnade ett urinprov. Det visade inget just nu men vet inte om de ska ta nån odling på det. (Kommer inte ihåg)

Bebishjärtat slog 150 slag/min denna gången och mitt blodtryck var 100/60. Perfekt!

Hon passade på att känna hur bebis låg och naturligtvis så satt bebis i säte. Får hålla koll på om bebis vänder sig eller inte, annars blir det ett besök upp till förlossningen för att kika på ul:et hur h*n ligger...o utgå efter det.

Sen när vi kom hem så blev det till att återgå till bygget på övervåningen. Har klätt väggarna nu så snart är det måletajm :)
Vi satte upp balkongdörren så vi hörde alla fågelkvitter, så mysigt att höra dem nu...speciellt när man längtar så till maj månad!

Dax att fixa lite käk nu...lax får det bestämt bli! *mums*

Hoppas ni får en bra kväll!
Kram!

Kommentarer
Postat av: mita

Hejsan..
Ja, usch för tandläkaren.. blää.. å så måste jag tillbaka EN GÅNG TILL..! För att laga d sista hålet... blää.. =(

Härligt med barnmorskebesök tycker jag.. ska dit imorrn.. får vi se vad d blir för resultat denna gången.. men tror inte hon skulle klämma å känna så mycket än.. hon ville nog vänta till vecka 37 (eller nåt sånt..) så kanske nästa gång.. Synd att din bäbis ligger i säte, men d kanske inte gör nånting egentligen? Du var väl ganska villig till kejsarsnitt?

Nej. nu ska jag äta lite.. *pussåkram - skumbanan*

2008-03-19 @ 19:38:02
URL: http://stjaernfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0