Till Salu !!!!

Ja...nääästan....

Leo är inne i en 6-årsfas som heter duga...lilla tonåren, 6-årstrots....you name it!

Vi grälar varje kväll jag o Leo...han vääägrar lägga sig, ska vara uppe liiika länge som pappa minsann.
Men skam den som ger sig....men grejen är att jag o Leo är lika envisa.
Så ni kan ju tänka er hur kvällarna går till här hemma!

Det är ett antal spring upp o ner för trappan....kan ju alltid hoppas på att graviditetskilona bara rasar av en utav det..eller nåt!

*suck*

Nu fick jag säga till honom igen att han skulle lägga sig..... *tappar allt förstånd*

Jag behöver snart läggas in på nåt dårhus...eller varför inte ett trevligt spa? ;)

Lovis hon bara sover..... *lyx*

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Kära du suckar jag veeeeet precis hur illa det är! Tro mig, mina små har legat på Tradera sen i våras, billigt! Fy farao säger jag bara, man skäller och skäller och sen när kvällen kommer sitter man där med Ågren.

Var glad att du har lilla Lovis, jag har en i tre-års-trotset också!

2008-07-15 @ 21:57:10
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0