Majbebisar!

Ja det vimlar av dem!

Här är några på besök hos Lovis :)

Emilio som föddes 4 maj och Nova som föddes den 24 maj.

Visst e de söta!



~*~ NOVA, LOVIS & EMILIO ~*~

Får ursäkta kvaliten på bilden men den är tagen med min usla mobilkamera :(  Min digitalkamera hade typiskt nog slukat upp batterierna så jag fick ta till mobilen.
Men visst är de helsköna de små liven! De väger ungefär lika mycket alla 3, men Lovis hon var (och är) längst. Nästan 5 cm längre....men med sådana morbröder så kan man inte bli annat än lång! ;)

Vi hade iallafall jättetrevligt och ännu trevligare ska det bli när de blir äldre och kan få ut mer av varandra...eller vad säger ni tjejer

Kommentarer
Postat av: Mita & Nova

tummen upp Det bir roligt med picnic i det gröna sen när dom blivit lite äldre.. =)



Nu har jag, äntligen, knåpat ihop inbjudningarna till dopet.. puh Har tagit mej halva natten, men men.. imorrn kan jag posta dom.



Åh, så söt hon är Lovis, å storebror oxå (även om han retar gallfeber på sin mamma imellanåt.. haha..)



Ha det så bra..! kramar

2008-07-04 @ 00:38:36
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Noomi

Jaa de ska verkligen bli jätte skoj.. o få se deras personligheter oxå :)

2008-07-04 @ 10:33:35
URL: http://www.noomi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0