Halvtid.....

...ja nästan iallafall!

Idag går jag in i vecka 20! Vart har tiden tagit vägen igentligen?????

Har inte skrivit på länge.

Julen var mysig o trevlig med god mat o julfirande hos oss. Men trötter blir man så jag satt mest o gäspade när timmen blev sen. Leo blev så glad över sina julklappar o det bästa var trummorna och Nintendo Wii. Vilket mamma o pappa oxå gilla såklart ;)
Nyår firade vi i fjällen. Lugnt o fint där oxå.....kanske lite för lugnt :(
Michael o Leo åkte slalom iallafall o jag fick snällt stå å titta på...filmade iallafall Leo´s första åk. Jätteduktig var han. Nästa gång vi åker så blir det skidskola för honom.
Å då får jag åka oxå!!!!!
Jag vågade inte åka skidor pga min goa magen plus att mina fogar inte är av denna värld :(

Kan säga att jag låg i soffan på kvällarna o led...hade sååå ont. Michael fick hjälpa mig upp när det var dax för sängen. Måste verkligen ringa till barnmorskan på måndag! Jag står inte uuuuut :(

Men annars mår jag bra...jo det gör jag.....känner bebis sparka o slå kullerbyttor i magen min...så underbart!

Vi var ju på UL innan vi stack till fjällen oxå ju....den 27/12 fick vi se vårt lill* hjärta spralla runt, vinka och ta sig en liten slurk med fostervatten. Vårt mirakel! Vår bebis!
Allt så superbra ut och vi blev bara flyttade en dag bak.

Så det nya bf:et är den 31 maj.

Ska lägga in foto sen på bebis :)

Pssss....vi skiter i att kika på vad det är för kön.....jag fick ge med mig.....men det blir spännande!!

kram!

Kommentarer
Postat av: cia

Gah, tog du inte reda på könet?? Jag hade gjort det även om Kim inte velat, typ... *s* Är så nyfiken! Nåja, du får hålla dig. ;o)

2008-01-09 @ 00:47:27
URL: http://cia242.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0