Nu står tiden still....

.....tycker jag!
Visserligen har vi äntligen kommit in i februari o slipper tråkiga januari, men ändå...vill att det ska vara vååååår...så jag slipper krångliga kläder o skor. Kan ju inte knäppa jackan längre ju :(

Men visst är det underbart! Har en riktig rumlare i magen som sparkar o boxas där inne i det trygga :)

Var hos BM förra veckan och kollade mitt hb samt lyssnade på bebishjärtat! Sååå underbart att höra!
Hjärtljuden låg på 158 slag/min :) En racerbebis minsann ;)
Mitt hb hade sjunkt till 109...inte så bra, men ökar min Niferex-dos med 2 tabletter. Usch vill inte hamna under 100 inte....

Va tvungen o skicka efter lite grejer till bebis. Kunde inte låta bli!
Det blev 2 par byxor med fot, ett par vita o ett par gröna. Älskar grönt! Samt en vit filt med figurer på. Skön att ha i vagnen till sommaren.
Måste snart ta o börja handla de stora grejerna som spjälis o vagn.....har ju inte råd att köpa allt på en gång :(

Hoppas ni får en bra dag i solen!
Kram!

image22
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0