IKEA :)

Japp, i lördags var vi på ikea o shoppade :)
Hade med oss svärmor....hmmm....ngt stressande *s* Tror hon körde på mig på samma hälsena 2ggr!
Nä nästa gång åker jag själv med min familj! *pust*
Jag vill gå i lugn o ro.....

Vi köpte en spjälsäng, ett skötbord, lite förvaring o sånt. Leo han fick ett iglotält som han campar med i vardagsrummet, är nästan lite avundsjuk, för det ser så mysigt ut därinne med alla filtar o kuddar. Men man kan ju drömma att komma in där ;)
Hade bältet på mig när vi gick på ikea o det va tur, hade bara liiiite ont på kvällen sen. Men trött var jag.

Ah, vill ju ställa iordning spjälisen o de nuuuuuu, men vi måste riva lite väggar o sånt först här uppe, måla o så.
Det är ju banne mig snart 3 månader kvar ju! I förra veckan tyckte jag att tiden stog still, men nu har den tagit fart igen!
Längtar ju så efter vår mirakelbebis :)

Nä, nu ska jag åka o hälsa på min käre bror :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

alltid trevligt med ikea!!

2008-02-11 @ 16:40:50
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Fridah

va kuuul för er med barn:) wow:)

2008-02-11 @ 16:42:07
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0