Hurra hurra för solen!!!

Då blir jag glad!!

Har varit hos barnmorskan idag och lyssnat på bebishjärtat :) *myyyyys*
Leo var med igen o han tycker att det är såå häftigt att man kan höra det så högt ;)

Här kommer lite siffror:

Vecka 27+0

Vikt: Gått upp 8 kg sen inskrivningen (okt)
Sf-mått: 25
Hb: 113 (ökat, förra ggn låg det på 109)
Glukos: 7,3
Bt: 110/60
Hjärtljud: 145 ( i viloläge, 155 blev det när bebis rörde sig)

Så jag har haft en bra dag med bra värden! O solen lyser ;)

Har kokat kaffe så jag maken o Leo ska sätta oss ute i solen o fika på altanen. Så härligt!!
Sen blir det middag hos svärmor o svärfar kl 16. Har beställt köttfärslimpa...den e ju såå goe!

Imorgon firar jag o maken 5 år tillsammans, ska äta ngt gott på dagen, för sen är det simskola för Leo o sen på kvällen blir det hem till vänner o se på Meloditjosanet....e inte så noga med det  iår, fruktansvärt dåligt :(

Ha en trevlig helg!!
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0