Bebis, jag och Kent ;)

Jovisst ser du....jag, bebis i magen o Kent.....

Fick en biljett av bror min så jag hamnade på konsert igår här i lilla Trollhättan, på Kent.
Satt längst upp i Älvhögsborg och lyssnade på Kent. Ska erkännas att jag inte lyssnar lika mycke på dem nu som jag gjorde förr, men det gör inget.
Jag kom iväg o gjorde någonting annat .... o lyssnade på bra musik ;)

O det tyckte bebis oxå *s* H*n sprallade konstant hela tiden i nästan 2 timmar, så antingen tyckte h*n att det var skitbra...eller helt enkelt skit! *S*

Men kul var det....


Kram!!

image26

Kommentarer
Postat av: Åsa från Aff maj 2008

hihi så kul.. ja man vet ju aldrig med bebisarna i magen.. de kan ju vara både och.. att h*n gillade de eller inte gillade de ;)

Kram Åsa

2008-02-18 @ 11:13:03
URL: http://havande.bloggagratis.se
Postat av: Cecilia

Men shit Anna det är ju snart dags för bebis att komma ut. Vips så är det maj....wow vad häftigt!

Tänker på dig ibland och tycker det är så roligt att Leo ska bli storebror....

många kramar Cecilia

2008-02-20 @ 14:48:53
URL: http://sisselaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0