Skräcken i mig....

....bara ökar och ökar.
Känner att det börjar närma sig dagen D och jag blir bara nervösare och känner ångesten i mig öka för var dag som räknas ner.....
Bara tanken på att höra ljudet gör att jag får gåshud och handsvetten börja komma.
Ser framför mig hur vita knogarna kommer att bli när jag håller krampaktigt i armstödena på "den bekväma stolen".
Känner doften....ja den där speciella doften som bara existerar där.

Den 19 dec är det dagen D. Klockan 11.00 kommer jag att våndas, plågas, pinas, svettas och allt därtill.

Jag ska till tandläkaren!!!!

Det finns inget värre! Jag fullkomligt haaatar att gå dit! *gråtattack*

Joo, det finns en sak till som är värre....de där långa slingriga sakerna som slingrar sig. Ja se, jag förmår mig inte ens att säga ordet.

Okej, för att göra dagen lite bättre så tänker jag och min stora solstråle här i livet baka pepparkakor. Leo är så där måttligt road, men hans mamma har minsann sagt att det kommer att bli såååå kul...*harkel*
Har iallafall lovat att göra färdigt pepparkakshuset som vi började med i lördags...dåliga dåliga mamma som inte fixade klart det där.

Fick mess från mamma idag, de är i Agadir, Marocko. Grisarna har hamnat där med kryssningsfatyget. De har 25 grader varmt o solen steker gott. De kommer vara som pepparkakor när de kommer hem...lagom till lucia :)

Over and out!
Kram!



Bamsingen Lexus som är 6 månader! Han e stoooor!! Å all den goa pälsen, ungen e helt lockig

Kommentarer
Postat av: marita & nova

Heej..!

Ja, det är klart.. ska vi säga.. tisdag? Jg är nog ledig alla dagar utom fredag, ifall tisdag inte skulle passa dej sen.. Vart? När?



kraam



(å stackars dej som är så rädd för slingrande saker å tandläkare.. hoppas du bara bhöver möta EN av fobierna när du ska till tandläkaren.. Men det kommer gå sååå bra.. tummen upp)



kram igen

2008-12-10 @ 19:53:27
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: marita & nova

Skrev nog på facebook om den där bilden på lexus.. han är sååå lik våran stooore svarte pisse.. :) Nästintill identisk faktiskt.. samma älgnäsa.. haha.. :P Kram igen!

2008-12-10 @ 19:54:59
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: marita & nova

Japp, tisdag på Oden blir toppen.. =) (är ju nästintill stammis där.. hehe) Ska vi ta det på eftermiddagen kanske..? Har lite svårt att komma iväg nånstans innan klockan 12 med Nova, för hon vaknar inte förrän 10 typ på dagarna.. Eller ja, runt halv ett kan vi ju vara på stan.. passar det er?



Ja, visst är dom fina gardinerna!? Helnöjd verkligen.. =) Ja, nu förväntar jag mej en bild på varje fönster i ditt hus.. ;) Haha..



Jo, det såg nog lite komiskt ut när vi brakade igenom pallen, men det uppvägdes ganska snart av smärta.. tyvärr.. blev inga märken i parketten iaf, som tur var.. =P

2008-12-10 @ 23:16:09
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Noomi & Emilio

Oh gullig du e!!

Jaa nåt måste jag väl göra snart om de inte blir bättre.. så tråkigt bara, åhh.. Har börjat o få huvudvärk o illamående nu me..typiskt!!

Tack så mkt <3

Hur är det med er???

Stora kramar!

2008-12-11 @ 10:22:31
URL: http://www.noomi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0