Imorgon....

.....ska jag blogga!

;)

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Hej..

Ja, usch, det var fruktansvärt.. undrar om det var nåt i kaffet på oden? =P Jag bestämde mej för att gå till tandläkaren iaf, å försöka få betalningen på faktura, så får vi ta den smällen sen efter jul nångång.. =( Måste få det här fixat nu.. står inte ut.!



Hoppas du blir av med din smärta snart! (den 19:e om inte annat iaf..)



Nu ska vi bege oss till tandläkaren i regnet.. =(

2008-12-17 @ 13:54:34
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Hemkommen från tandläkaren.. blev inte så dyrt som jag befarat, tack vare tandförsäkringsjoxet från försäkringskassan gick det på 450:- att få bli av med en visdomstand.. den övre på höger sida som rök den här gången.. så nu hoppas jag att jag ska slippa tandvärk över julen iaf.. Du skulle sett vilket hål det var i den! Oh my oh my.. Helt otroligt. halva tanden var borta nästan.. uuh.. men nu är den borta, å jag hoppas att det inte ska göra så ont när bedövningen släpper..



glöm inte att ta emot de 300 kronorna man får per år från FSK på fredag föresten! (eller 150:- kanske det var?)



Nu ska jag leka lite med nova å låssas att jag inte alls är bedövad i halva fejjset å det rinner dreggel ur mungipan.. =P

2008-12-17 @ 16:05:30
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0