Imogon är en annan dag....

....jag skulle ju ha bloggar igår ju!
Fy skäms på mig! *sprätt på näsan*

Julstress, julstress & julstress....varför har jag det varenda jäkla år? Vill att allt ska vara perfekt, men det går inte när man är jag. Det går bara inte. Dessutom så har man 2 barn nu som kräver mycket uppmärksamhet och ett hus som det grejas i. Det går bara inte. Jag måste försöka att inse det. Men jag vill ju ha det perfekt på julafton. Det är ju en utav mina favorithögtider.

Nåja, vad är väl en bal på slottet?!

En hel del har hänt. Inga extra stora nyheter alltså, bara en del vanliga vardagssaker...som kanske betyder liiite mera :)

Leo har haft sin avslutning på Sweden Sports Academy och han sörjer djupt efter detta. Han tyckte det var sååå roligt att leka skeppsbrott! *öh va* Här har man alltså betalat över 700 kr för att han ska få pröva på olika sporter under hösten. Så han liksom kan se vad det är han vill "satsa" på under våren. Ett bra koncept tyckte jag!
Men efter ett par gånger så insåg man vart det barkade hän.....jo till skeppsbrott och lekar som tunnelta, kom alla mina små kycklingar...ja sånt de kan leka här uppe på fotbollsplanen.
Okej de fick prova på fotboll, innebandy, badminton och basket. På en heel termin?
Hade en hel del önskemål, men tyvärr var uppslutningen väääldigt dålig från idrottsföreningarna runt om i Trollhättan. Dåligt! Skyller inte på SSA´s projektledare, det gör jag inte. (Ifall han läser ;) )
Jaja, huvudsaken är väl att Leo hade det kul! Men han har iallafall bestämt sig att han vill bli brottare. Så det ska han få bli! :)



"Svans-ta"



Någon annan sorts ta ;)



Efter diplom och glass ville ledaren ha en kram till...men det ville inte Leo ;)

Seeen har jag, Leo & Lovis bakat pepparkakor och pepparkakshus :) Kul till en början, meeen va svårt det är med armar och ben på dessa gubbar o gummor! Tacka vet jag hjärtanen ♥









Ja vi håller som sagt på att förbereda inför julen. Fullt ös medvetslös!!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jennei

Ha ha ledaren, Leo inte ville krama, o jag spelar innebandy ihop =)

Jennie

2008-12-27 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0