Gääääääsp....

"Go morr"

Lovis har hållt mig vaken inatt, snorig som bare den! Varför ska det bara vara så på natten & inget på dan?
Men de va bara att vara vaken o titta på tv  å sånt, såg tom när grannen kom hem från krogen på morgonkvisten ;) *hehe*

Torsdag - idag så har/är mannen i mitt liv hos sin vän i Arvika och hälsar på. Skönt för han att komma iväg lite samt kul och träffa J :)
Men tomt för mig och barnen här hemma.....*snyft*
Det är ju inte föränn de är borta som man egentligen tänker efter lite mera att han nog inte är så dum iallafall ;)
Nä, men ni förstår vad jag menar. Saknar honom jättemycket!!
Men idag kommer han hem! Kanske får mysa till det lite med lite god mat. Synd bara att det är maken som lagar all god mat ;)

Oj, jag la Lovis på golvet här på ävervåningen där jag sitter och hon va supersnabb på att dra sig fram till andra sidan av rummet. Jisses, nu går det verkligen undan! Kanske ska ta o sätta upp grindarna för trappen?
Fick grannens gamla grindar o de va felfria. Bara lite sandpapper på så ser de som nya ut igen. Hängvänliga oxå ;)

Nä, ska man ta o hitta på något tro? Såg i tidningen igår att det var en stoooor loppis idag ute vid Båbergsområdet. Kanske ska ta o packa in kidsen i bilen o ta oss en sväng :) Ja det gör vi!
Mannen i mitt liv kommer nog inte föränn ikväll.

Ha en skön lördag!
Kram!

Här syns Lovis bissingar i underkäken :)


Kommentarer
Postat av: marita & nova

Hej hej..! Åh, så söt hon är.. =) Å små bissingar har hon ja.. vassa som rakblad säkert, som novas.. men nova har en tand som kommit upp nästan hela vägen å den andra bredvid typ halvvägs.. så hon bits på två nivåer när hon hugger till..

Jag å nova har en paus från tapetsering å hänger i köket lite.. blir lätt för mycket folk i ett litet rum.. =P



Ha det så bra, å pussa gullungarna från oss.. =)

2008-12-06 @ 18:02:06
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: marita & nova

Haha, klart vi ska fika här sen, men det lär nog dröja innan lägenheten är färdigrenoverad.. Haha.. ni får nöja er med halvfärdigt.. =P För vi tänker väl inte vänta så himla mycket längre med fika väl? =P



Jo, det går ju an med tarkett-golv när man har grannar under.. =) Men trägolv är ju fortfarande det bästa.. förstår att ni vill ha fram det..!



Ha en underbar vecka ni oxå..! kramar

2008-12-08 @ 15:33:46
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0