Vecka 9 idag :)

Tror att jag börjar att bli sjuk, har ont i halsen o känner mig allmänt låg.

O nojjig igen, i vår ankomstgrupp på AFF/maj så är det flera som fått missfall nu, att deras foster inte har växt. Tänk om det är så med oss oxå? Jag har inte mått illa nu på några dagar, men känner fortfarande avsmak för vissa saker....Ont i brösten har jag ju på kvällarna, vårtgårdarna är mörkare...o jag har fått hormonplitor i ansiktet....men ändå....
Haaaatar att känna mig så här nojjig! Hatar det!
Vi ska på ett nytt VUL nästa vecka på tisdag.....väntan är olidlig.....väntan är pest o pina!

Känner för att dra ett täcke över huvudet o bara ligga där tills vi passerat vecka 12.....går det!?

Kram!


Ps: Lena...ja de där banden har verkligen hjälpt :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vad härligt att få se lilla tickande hjärtat. Vet precis hur det känns. Nojigheten får du tyvärr stå ut med ett tag till - men vips så är du förbi v12 ska du se och vips så är du i v40 och ska snart få er lilla bebis.....det går så fort efter v12....men jag vet tiden innan är jobbig - håll ut, det kommer gå bra.

Många kramar från en "tjock" Cecilia

2007-10-23 @ 10:45:29
URL: http://sisselaj.blogg.se
Postat av: Jenny Svenson

Grattis! Vet precis hur det är att verkligen "VÄNTA barn", vi väntade i 1,5 år med pojken och 1 år med flickan. Men oj vilka fina barn det blir när man kämpar så!
Min vän är också gravid i ung. din vecka och hon är också sååå orolig hela tiden! Säger att "alla" hon känner har fått missfall och sk "ofostrig graviditet", men det måsta man försöka släppa. Det är ju inte så, det är bara det att man snöat in på just det och att man har så svårt att tro att det är sant att det äntligen simmar nån därinne. Men det är det, även om du inte känner nåt så händer det massor med fantastiska saker därinne precis nu i detta ögonblick! Försök släppa alla "om" och "kanske" och njut av att du faktiskt ÄR GRAVID!

2007-10-26 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0