Sea-band....

Mmmm, var på apoteket igår o köpte de där "må-illa-armbanden".
Svarta, hårda saker med vita plastkulor på. Hade röda märken efter dem, så hårt de satt, får väl ta o töja dom lite antar jag.
Men jag tror att de hjälpte, kanske inbillning?

Får prova dem idag igen...om jag nu mår illa idag, det verkar ju som om det kommer varannan dag.

Ringde till en privat klinik i Gbg i veckan och bokade ett privat ultraljud. Så på onsdag 10/10 så ska vi få se vårt hjärta!!!
Så spännande fast samtidigt nervöst......

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, hoppas du rapporterar mer om de där banden för om jag någonsin blir gravid igen vill jag ha nått mot illamåendet. Tabletter blir jag tyvärr helt däckad av :)

Minns det där med att leta tecken på att det verkligen, verkligen var sant :)

Kram på dig!

2007-10-08 @ 19:45:42
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0