Okej då, vecka 6 ....

...är jag i.
Ännu bättre.
Har totalt glömt av hur man räknar, 5 år sen sist *s*
Så på torsdag går jag in i vecka 7.

Illamåendet kommer o går, kan inte äta frukost på mornarna, utan det bli bara några skedar utav Leo´s yoggi eller
lite fruktdryck. Bättre än inget iallafall.

Försökte knäppa mina kära jeans i går, men det gick inte så bra med översta knappen. Jag är redan svullen! Visst, jag klagar inte, men hur tusan kommer jag att se ut sen *S*

Men äsch, det gör inget, stolt är jag, såååå stolt! Jag ska bli mamma igen! Det är ett mirakel! Jo, ett mirakel!

Nu ska jag försöka väcka min man som gääärna vill ha sovmorgon ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0