Jodå, vi är kvar :)

Bebis och jag är allt här bakom kulisserna :)
Vet några som undrat vart vi tagit vägen....men vi finns här :)

Har bara tagit en liten paus från datorn, blir så nojjig när jag är inne på internet, där finns ju alla sidor som jag brukar gå in på o skriva om bebis. Inte för att jag är ledsen eller något sådant, bara för att jag hatar min nojjighet.

Men det börjar bli bättre med det nu. Är nu inne i vecka 10. Det känns som om det går fortare nu, fortare till vecka 12.

Vi var på -ett vul till, fast här i vår stad. Det tog ett tag innan hon sa något, barnmorskan. Men sen så sa hon, "jag ska bara mäta färdigt så får ni se+ sen". Va lite nervös där ett tag, men sen så vände hon skärmen med vår bebis på. Det var sååå härligt att se att bebis hade växt och mådde bra. Det starka hjärtat tickade på som vanligt...ovetandes om mamma o pappas oro.
Hon förklarade allt så bra o tydligt, vart gulsäcken låg, att man kunde skymta moderkakan en aning, att hinnsäcken var stor o fin.....mm mm.
Toppen....o vilken lycka!

Vi är gravida, ja visst är vi det.....om jag bara kunde pränta in det i min hjärna *s*
Fast det syns tydligt nu på min mage, inga vanliga byxor passar längre....så jag har varit hem till kompisen o lånat mammabyxor som jag så smått börjat använda. Hatar när det sitter tight över magen!

Nästa vecka på torsdag ska vi på inskrivning på mvc. Då går jag in i vecka 11 :)

Titta på vår söta bebis!!!

*LYCKA*

image7

Bebiströjan, men den har inte varit ute offentligent ännu ;)
Efter vecka 12 ska den på och ut på stan *S*

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0