Grrrr!!!

Hatar å vara så här jäkla nojjig! Men man blir väl det....

Igår hade jag mensvärk hela dagen o kvällen, kände inga som helst andra känningar. Bara mensvärk. Sprang på toa hela tiden o va nervös. Det slutade med att jag tog 2 alvedon o somnade. Mycke spänningar som gjorde att jag blev helt slut.

Idag känns det bättre med mensvärken (som nästan är borta) men jag känner fortfarande inga ömma bröst eller något annat. Det är som bortblåst.

Pratade med tjejerna på AFF o de lugnade ner mig avsevärt.

Får ta det lite lugnt o försöka inte att tänka för mycke, då går jag av på mitten!

Har pratat med barnmorskan idag och jag har fått tid för inskrivning den 1 november kl. 13.00.

Har även fått en VUL som jag ska få göra den 23 oktober, bara för att se så allt är rätt.....meeeen det är ju en evighet dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram från en lite ängslig gravid Anna

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Anna - är så glad för din skull att du är gravid igen...så underbart för dig och lilla familjen.
Håller alla tummar i världen ska du veta. Det här kommer gå finfint ska du se. Härligt med tidigt VUL - så mysigt att få se sin lill* på bild...:)
Många kramar från en Cecilia som snart är färdigbakad, i v33 nu

2007-10-02 @ 13:03:39
URL: http://sisselaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0