På torsdag går jag in i vecka 12!!

Då har jag gått 11 fulla veckor o entrar vecka 12. Fy fan va underbart!
Men som vanligt är jag nojjig idag *asg*
E så jäkla trött på det där, o det är det enda jag tjatar om här....men va tusan, det är min blogg ;)
Mensmolvärk.....urk...hatar ordet mens.....vill inte ha mensvärk.....vet att man kan ha det iallafall, men vill verkligen inte ha ngot med ordet mens att göra just nu.
Vill bara dansa på mina rosa små moln o gå o känna på min mage som har växt mera nu. Å så kommer den där uschiga känslan av mens.....hon förstör ju all min lyckliga tillvara just nu.
Försvinn!!

Får ta mig två tabletter o gå o vila en stund tror jag....för sen vill jag inte ha mer molvärk...vill inte.

Jag är ju med barn ju.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0