Lycka :)

Idag är en bra dag :)
O så har det varit ett tag, jag känner mig så lycklig! Å det känns så underbart!
Har varit konstant orolig mest hela tiden, att bebis inte växer i magen, men det vet jag att H*n gör...jag vet.
Har haft växtvärk i ett par dagar o igårkväll så la mannen handen på magen o sa att magen hade växt jättemycke på bara en vecka....o det känns *s*

Han och Leo la sina öron mot magen o pratade med bebis....då kom mina tårar....åh, vilken lycka, jag är så kär i livet just nu så ni anar inte.

Ikväll ska vi hem till min bror som fyller 40 år på fest, ska bli himla skoj, har valt ut en klänning som jag köpte för ett tag sen. Magen blir så fin i den :) En tvärrandig mammaklänning i orange,lila,vit o svart. Jättesnygg :)

Ha en fortsatt skön helg allihopa :)

Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Noomi

Hej sweetie!
ahh tack så mkt =) Jaa, man e ju så dum ibland.. man har sina tankar om allt o inget.. o just nu har de verkligen snöat in sig på att magen e tom.. men men.. förhoppningsvis så e ju allt bra.. är bara 9 dagar kvar till UL nu, så då lär ja ju märka om den lever eller inte =)
Hur mår du oså då???
Ta hand om dig, kramar

2007-11-26 @ 12:42:40
URL: http://www.noomi.bloggspace.se
Postat av: Britta

Du var säkert jättefin i klänningen. Oj, vad jag känner igen det där med tårarna - jag som nästan aldrig gråter annars.

Blir så glad när jag läser om din växande mage.

Kramar!

2007-12-01 @ 22:08:44
URL: http://spaces.msn.com/utterb/
Postat av: Lena

Hej å håå... vad tiden går Anna :)
Efter julhelgerna är du ju strax i halvtid *ler*

Kram

2007-12-02 @ 23:14:02
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0