Gråtdag idag....

...mmm...jo det är det, en gråtdag.

Gråter åt minsta lilla och idag har mycket gått snett för mig. Bråkar med maken gör jag oxå o han har svårt att förstå mig, han fattar inte att jag inte är som jag brukar vara nu, att jag är väldigt känslig just nu, att jag är gravid.
Det fattar han väl men...inte det att jag har hormoner som spelar mig ett spratt.

Så jag har tillbringat dagen på övervåningen och han på nedervåningen, Leo springer mellan oss o leker.
Tur att man får lite kramar av honom iallafall.....

Nä, får väl ta o åka hem till mamma eller nåt...här orkar jag inte vara längre.....

Va tvungen o gnälla lite.

Annars så har magen min gjort revolt o krånglat sen i tisdags, blir galen när den inte funkar!!
Är nu i vecka 12+2 och har passerat den kritiska tiden....så underbart! Men man kan ju inte låta bli att nojja *s* Det gör jag nog tills jag får hålla bebis i famnen.

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0