*lipsill*

Ja det är jag det *S* Jisses vad jag grinar!!!! Floder!

O ont i ligamenten o foglossning har jag oxå........

O så renoverar hemmet på toppen av det....

Snacka om att jag behöver en vecka på SPA! *S*

Det blir bättre, jag vet....ville bara klaga.....

Annars mår min mage fiiint. Går in i vecka 17 imorgon och magen bara växer. H*n sprattlar på som bare den därinne, speciellt på kvällarna när man ligger framför tvn o tar det lugnt. Så mysigt!

Har bestämt att vi vill se vem som bor i mig. Så efter vecka 26 så tänker vi åka till Gbg och kika på könet :) Spännande o se om vi har rätt. Vi tror nämligen att det är en liten tjejja.

Imorgon är det dax för lucia-tåg på Leo´s dagis o då ska han vara pepparkaksgubbe....min lille store pöjk!!
Myyysigt med lucia!

Ha en fin lucia allihopa!
Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej vännen :)
Du får klaga lite för det är faktiskt inta bara en dans på rosor att vara gravid.
Mysigt att ta reda på könet, vart gör ni det?

Kram på dig!

2007-12-27 @ 00:14:16
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0